Підсумки методичної роботи за 2018-2019 н.р.

 

Звіт

про методичну роботу у 2018-2019 н. р.

опорного закладу «Білицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Кобеляцької районної ради Полтавської області»

Проблема, над якою школа працювала у 2018-2019 н.р. (зазначити про наявність проекту з її реалізації): «Створення комфортних умов для самовдосконалення, самореалізації особистості та забезпечення освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу» (2-й рік роботи, проект наявний)

Проблема, над якою школа працюватиме у 2019-2020 н.р.: «Створення комфортних умов для самовдосконалення, самореалізації особистості та забезпечення освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу»


Визначений напрямок розвитку школи Опорний заклад        ліцей

Якісний склад педколективу: У школі працювали 37 педагогічних працівників, з яких:

вища категорія – 24

 перша – 4

 друга  -2

 спеціаліст – 5

б/к -2

 педагогічне звання «вчитель-методист» - 10: Іванченко О.П., Чуб Г.М.,        Барбі М.В., Ємець В.М., Жовтяк О.С., Коваленко Р.О., Лубенська Н.І., Савченко В.І., Фепа О.Є., Храпко Л.М.

 педагогічне звання «старший вчитель» - 7: Бабенко Л.Г., Бакаєнко О.В., Дробина О.С., Іванченко В.І., Комлєв Ю.В., Костенко Т.Г., Храпко О.Й.

1. Основні здобутки (дані про результати обласного і вище рівнів): 

      1. ХV Всеукраїнський збір-змагання юних рятувальників «Школа безпеки» у рамках Всеукраїнського табору «Юний рятувальник – 2018»:

Три ІІІ місця (дипломи) у ХVІ Всеукраїнському зборі-змаганнях юних рятувальників «Школа безпеки»: на дистанціях «Аварійно-рятувальні роботи в зоні хімічного та радіаційного забруднення, в зоні пожежі, на воді, Кубок і Грамота за найкраще виконання патріотичної пісні.

2. Всеукраїнський конкурс «Паросток» (еколого-патріотична гра), (всеукраїнський рівень) – І місце  ОЗ «Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1»         (кер. Коваленко Р.О.)

  3.   ІІІ етап (обласний)  Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад:

Жученя Дар’я, 9 клас – І місце з російської мови і літератури (вчитель         Сєрова А.І.);

Дудка Володимир (10 клас) – ІІІ місце з правознавства (вчитель Бакаєнко О.В.),

Делія Назар (11-Б клас) –ІІІ місце з хімії (вчитель    Савченко В.І.)

 

4. ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої Академії наук України (обласний етап):

Делія Назар, 11 клас – ІІ місце з екології

 

5.  ХІ обласна предметна олімпіада «Пролісок»:

Жученя Дар’я (9 клас) – ІІ місце з української мови (вчитель Храпко О.Й.)

Стогній Сергій (9 клас) – ІІ місце з хімії та біології (вчителі Чуб Г.М. і   Савченко В.І.)

Кіприк Ігор(9 клас) – ІІ місце з англійської мови (вчитель Олійниченко Т.А.)

Маньковська Оксана (7 клас) – ІІІ місце з математики (вчитель Жовтяк О.С.)

 

6.  І (обласний) етап ХХІ Всеукраїнського турніру юних істориків:

Команда учнів «Колізія» у складі: Дудка Володимир, Хоботков Артур, Ревека Денис, Піддубний Назар –  ІІІ місце  (вчитель Бабенко Л.Г.)

 

7. Традиційний міжнародний рейтинговий фестиваль зі спортивного танцю «Полтавський вальс – 2019» -  І місце і Кубок у категорії «ансамбль», «велика форма» (змішаний стиль), ряд призових місць сольних виступів

 Всеукраїнський фестиваль танцю «Козачок» - І місце, (кер. Сухар В.А.)

 

8. Обласний етап ІІ Всеукраїнського фестивалю юнацької творчості «У світі Астрід Ліндгрен». Дипломи І ступеня отримали:

Білокінь Олександр (7 клас)

Білокінь Анастасія (8 клас)

Васюта Анастасія (9 клас)

9. І обласний конкурс дитячої казки - Петренко Ксенія, 5 клас, ІІ місце  у віковій категорії 10-12 років

10. Обласний етап  Всеукраїнського конкурсу-огляду «Галерея кімнатних рослин - Вихованці гуртка «Юні квітникарі» (керівник Коваленко Р.О.) – ІІІ місце.

 

  1. Науково-методична робота:
    1. Методичне забезпечення навчального процесу.
    • методичній роботі з педагогічними працівниками використовувались індивідуальні, групові та колективні форми роботи.   школі діяла методична рада, шість методичних об’єднань учителів, предметні кафедри,  проводились педради, наради при директору, оперативні методичні наради, на яких розглядалися такі питання: впровадження нових Держстандартів повної загальної середньої освіти, про навчальні плани та структуру 2018/2019 навчального року, виконання проектів Програми розвитку школи,  особливості діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах НШ, вибір електронних версій підручників для 6-го та 11 класів, тощо.

У зв’язку з переходом до НУШ, виходячи з науково-методичної проблеми, над якою другий рік працював колектив, у школі створювалися  умови для того, аби вчителі активно займалися самоосвітою, брали участь у різних методичних заходах на рівні школи та  району, готували виступи на засідання методичних об’єднань, брали участь у роботі внутрішкільних та районних семінарів, засіданнях педагогічної ради, проводили відкриті уроки, відвідували уроки своїх колег.

Протягом навчального року пройшли підготовчі курси до роботи в Новій українській школі вчителі початкових класів: Дробина О.С. і Степаненко Т.К., а також Чуб Г.М., заступник директора з навчально-виховної роботи.

Учителі школи брали участь у різних вебінарах, Інтерактивній школі творчого вчителя, проходили різні онлайн-курси, про що мають відповідні сертифікати.

        Протягом року 10 педагогічних працівників проходили атестацію.

        На постійному контролі знаходиться питання підвищення їхньої кваліфікації.  8 учителів пройшли курси підвищення кваліфікації при ПОІППО, двоє пройдуть влітку.

Поповнено матеріально-технічну базу для вивчення предметів Захисту Вітчизни та фізкультури (відкрито смугу перешкод).

    1. Проведення методичних заходів на базі опорного закладу:
  • На базі школи проведено обласний семінар для керівників ЗЗСО «Партнерство громадсько активної школи з громадою»  (взяли участь: Барбі М.В., Храпко Л.М., Каджарова Н.В., Костенко Т.Г.).
  • У вересні-жовтні на базі опорного закладу «Білицька ЗОШ І – ІІІ ст. №1» для педагогічних працівників закладу та його філій за сприяння агропромхолдингу «Астарта-Київ» продовжувалися навчання за програмою соціального проекту «Гуманна педагогіка Ш. Амонашвілі».  Заняття  Школи ГП проводили викладач-методист Кременчуцького педагогічного коледжу  ім.. А.С. Макаренка   Олійник І.О. та  викладач вищої категорії цього ж закладу   Московець Л.П.
  • Як наслідок роботи Школи Гуманної педагогіки на базі школи проведено районний семінар для вчителів початкової школи «Гуманна педагогіка – шлях до душі дитини» (взяли участь у проведенні: Іванченко О.П., Чуб Г.М., Ємець В.М., Стогній А.М., Дробина О.С., Якименко Ю.В., Костенко Т.Г., Тюпка А.Я.)
  • Завдяки підтримці «Астарти-Київ» на базі школи проведено 28-годинні курси «ІТ-освіта для населення», які пройшли 9 педагогічних працівників школи: Чуб.Г.М., Барбі М.В.,     Жовтяк О.С., Бабенко Л.Г., Бабенко В.Б., Савченко В.І., Храпко Л.М., Якименко Ю.В., Чишкала А.Є. Провів курси – інженер-електронік, учитель інформатики Пісковий В.І. Наразі розпочала навчання нова група.
  • Учителі-філологи (Храпко Л.М., Храпко О.Й., Іванченко В.І., Сєрова А.І., Нішкур А.В., Іванченко О.П.) провели освітній воркшоп для своїх колег-філологів ЗЗСО району, а під час творчого звіту провели майстер-клас для колег ОЗ.
  • У творчому звіті «Я крокую до майстерності» взяли участь   Бабенко В.Б.,  Олійник Т.М., Барбі М.В., Лубенська Н.І.
  • Проведено психолого-педагогічний семінар «Види конфліктів та шляхи їх розвязання» (Чуб Г.М., Якименко Ю.В.)
  • Три тематичні педради: «Роль ІКТ в освітній діяльності школи», «Від виховання ключових компетентностей до свідомої дисципліни»   та «Від творчого вчителя – до творчого учня».

Аналіз участі учителів та учнів та її результативності у масових заходах (конкурсах, олімпіадах, турнірах, дебатах тощо) всеукраїнських, обласних, регіональних, районних етапах.

На ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад  було направлено 35 (проти 38 у минулому році)  учні-переможці І етапу, які зайняли  24 призових місця, що на 4 більше проти минулого  навчального року, набравши  70 балів, що на 20 балів більше проти минулого. Призери склали 68,6% від усіх учасників (у минулому році –52,6%.

На ІІ - ий етап Конкурсу ім. П.Яцика було направлено 9 учнів 3-11 класів. Команда зайняла 6 призових місць (в минулому році вісім).

На районний етап ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка було направлено шість учнів, які зайняли 5 призових місць ( у минулому році три).

На  І (районний) етап  обласних математичних змагань імені                     М.В. Остроградського було направлено двох учнів 10 - 11 класів, які посіли призові місця (І  і ІІ).

На ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково - дослідницьких робіт учнів-членів МАН було направлено одного учня, який посів І місце.

На учнівський турнір з креслення (районний етап) було направлено одну ученицю, яка посіла І місце (у минулому році три учні – три призових місця).

На І тур обласних змагань інтелектуальної гри «Дебати» направлено команду в складі трьох чоловік, які посіли ІІ місце (минулого року взяли участь дві команди і зайняли ІІ і ІІІ місця).

На обласну олімпіаду «Пролісок» було направлено 6 учнів, які зайняли 4 призових місця (минулого року – 4 з 5-ти).

У Всеукраїнському радіодиктанті взяли участь 53 чол. (учні, вчителі, представники громадськості).  Як результат – вдруге учитель української мови і літератури Нішкур А.В. стала переможцем.

Масовими були інтерактивні інтелектуальні конкурси: «Кенгуру»,«Sunflower»,«Бебрас», «Гринвіч»,«Левеня», «Соняшник», «Патріот», в цьому році вперше – «Пазл», онлайн-конкурси - «Олімпіс» та «На урок». Значна частина учнів продемонстрували добрі та відмінні результати.

Масовою була участь у Всеукраїнській еколого-патріотичній грі «Паросток» (5-11 класи), як результат – школа вдруге посіла І місце на всеукраїнському етапі.

Завдяки «Астарті Київ» та благодійному фонду «Повір у себе» школі вдалося втілити у життя проект «Драйв». Учні школи Васюта Анастасія, Дробина Поліна та Палішко Альона у березні взяли участь у реалізації проекту розвитку громад «Підйом», організованого Українською академією лідерства. Учні вдало попрацювали над проектом «Драйв», який отримав грант у розмірі 10 тис. грн., і в школі відкрито смугу перешкод для занять із Захисту Вітчизни та фізичної культури.

    1. Моніторингові дослідження, проведені в школі
    • Проводилися контрольні зрізи знань з української мови, алгебри і геометрії у 9 та 11 класах, вивчався стан викладання математики, української мови.
    • моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з української мови і літератури, результативності проходження учнями ДПА та ЗНО за три роки.
    • Проведено ДПА з української мови і літературного читання та математики у 4 класі.
    • розглядалися на нарадах при директору та на педрадах.
    •  
    1. Передовий педагогічний досвід

До шкільної картотеки передового педагогічного досвіду занесено досвід учителів школи:  

Барбі М.В. з теми «Курс «Етика і психологія сімейного життя» в закладах загальної середньої освіти», 

 Храпко Л.М. –  "Мультимедійні технології на уроках української мови і літератури" ,

Храпка О.Й."Діалог культур як сучасна педагогічна технологія  на уроках української літератури ",

Комлєва Ю.В. –  «Виховувати в олімпійському дусі»,

Лубенської Н.І. –  «Створення ситуації успіху у процесі навчання математики».

 Учителі вивчають і впроваджують досвід учителів школи, району та області.

Повний звіт про методичну роботу можна прочитати за цим посиланням


uCoz